Wednesday, January 20, 2016



 អង្គារ, 19 វិច្ឆិកា 2013 16:26 
 
ការបញ្ឆេះរថយន្ត ដោយមិនមានចលនាទៅមុខ តែងកើតឡើងញឹកញាប់ នៅពេល​ដែល​យើង​រង់ចាំនរណាម្នាក់នៅក្នុងរថយន្ត តើការទុកឲ្យម៉ាស៊ីនរថយន្តដំណើរការរយៈពេលយូរ ដូច្នេះ និងមានផលប៉ះពាល់អ្វីខ្លះដល់រថយន្តលោកអ្នក?




 រង់ចាំនរណាម្នាក់នៅក្នុងរថយន្ត ដោយបញ្ឆេះរថយន្ត និង បើកម៉ាស៊ីនត្រជាក់រយៈពេលខ្លីត្រឹម ១០-២០ នាទី គឺពុំមានបញ្ហានោះទេ ប៉ុន្តែប្រសិនបើលោកអ្នកទុកឲ្យម៉ាស៊ីនរត់ ដោយពុំមានចលនាទៅមុខលើសពីនេះ វាមានផលប៉ះពាល់មួយចំនួនដូចជាៈ

Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngធ្វើរថយន្តប្រើប្រេងច្រើនៈ តាមធម្មតាប្រេងត្រូវការខ្យល់ ដើម្បីឲ្យចំហេះរបស់វាឆេះបានសប់ល្អ ហើយខ្យល់អាចបឺតចូលទៅក្នុងម៉ាស៊ីនបាន លុះត្រាតែយើងជាន់ហ្គែរ នៅពេលជាន់ហ្គែរ កអ៊ែរនិងបើកហើយស្រូបយកខ្យល់ទៅក្នុងម៉ាស៊ីន ប៉ុន្តែប្រសិនបើយើងបញ្ឆេះរថយន្តនៅស្ងៀម មានន័យថាយើងពុំជាន់ហ្គែរនោះទេ ហើយមានតែខ្យល់ប្រហែល ៣% ប៉ុណ្ណោះអាចចូលទៅក្នុងម៉ាស៊ីន ដូច្នេះវាមិនអាចឆេះបានគ្រប់គ្រាន់នោះទេ ធ្វើឲ្យម៉ាស៊ីនត្រូវការបឺតសាំងបន្ថែមទៀត ដើម្បីឲ្យម៉ាស៊ីនដំណើរការ យើងអាចសង្កេតបានដូចជា ការស្ទះចរាចរណ៍នៅក្នុងក្រុង និង ធ្វើឲ្យរថយន្តស៊ីសាំង។ ការសិក្សាមួយបានបង្ហាញថា ការបញ្ឆេះរថយន្តចោល គឺវាស៊ីសាំងជាង ការពន្លត់ម៉ាស៊ីន រួចបញ្ឆេះឡើងវិញ ប្រសិនបើលោកអ្នកបញ្ឆេះរថយន្តចោល ១នាទី គឺវាស្មើរនិងការបើកបរក្នុងចម្ងាយ 1,6 km

Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngធ្វើឲ្យឆាប់ខូចសំបុកស៊ីមាំងៈ រថយន្តដែលឆេះនៅស្ងៀម មិនបានធ្វើឲ្យសាំងឆេះបានសប់នោះទេ ដោយសារតែវាពុំមានខ្យល់គ្រប់គ្រាន់ ដូច្នេះការឆេះមិនសប់បនេះហើយ ធ្វើឲ្យមានកំណកឧស្ម័ន និង ប្រេងសាំង សេសសល់ច្រើន ហើយអាចបន្សល់ទុកនៅក្នុងសំបុកស៊ីមាំង អាចជាការបង្ករការឆេះរថយន្ត ខណៈកំពុងបើកបរ ជួនពេលខ្លះនៅពេលបើកបរផ្លូវឆ្ងាយ ស្រាប់តែមានផ្សែងខ្មៅយ៉ាងច្រើន។

សរុបមកការបញ្ឆេះរថយន្តចោល នាំឲ្យបំណុលដល់បរិស្ថាន ខ្ចះខ្ជាយប្រាក់កាស និង ខូចខាតដល់រថយន្ត នៅទីក្រុងឡុង ប្រទេសអង់គ្លេសមានច្បាប់ប្រឆាំង និងការបញ្ឆេះរថយន្តទុកចោលនៅស្ងឿម ប្រសិនបើលោកអ្នកបញ្ឆេះរថយន្តចោលរយៈពេលលើសពី ១នាទី នោះប៉ូលីសនិងផាកពិន័យជាមិនខាន។



ច័ន្ទ, 02 ធ្នូ 2013 08:36

Differential (diff.) មានបីកន្លែងគឺ ខាងមុខ (front diff.), កណ្តាល (center diff.) និង ខាងក្រោយ (rear diff.) ហើយ Differential និមួយៗមានមុខងារ និង អត្ថប្រយោជន៍ខុសៗគ្នា។

ក្នុងអត្ថបទនេះអូតូខ្មែរសូមលើកយក Center Differential មកបកស្រាយ៖
Center Differential ស្ថិតនៅចំពាក់កណ្តាលដងបង្វិល ដែលតភ្ជាប់ពីប្រអប់លេខខាងមុង ទៅផ្លូវកង់ផ្នែកខាងក្រោយជាមួយនិង Rear Diff. ហើយវាមានបំពាក់នៅលើ រថយន្តដែលដំណើរប្រព័ន្ធ four wheel drive full-time ប្រភេទ Off-Road ដូចជា Landcruiser, Prado, Lexus LX, 4Runner និង Land Rover ជាដើម។

Center Differential មានតួនាទីចែករំលែកថាមពលពីប្រអប់លេខ ទៅឲ្យកង់និមួយៗឲ្យបានស្មើរគ្នាៗ គឺ ខាងមុខ ៥០% និង និង ខាងក្រោយ ៥០%។




ម្យ៉ាងវិញទៀតវាមានអត្ថប្រយោជន៍ នៅពេលបត់រថយន្តនៅផ្លូវកោងរអិល តាមធម្មតាប្រសិនបើរថយន្ត មានតែប៉ុងមុខ (បើកបរដោយកាឡេមុខ) វានិងអាចរអិលនៅពេលបត់ ដោយសារតែខណៈដែលរថយន្តបត់ គំលាតកង់ខាងខាងមុខគឺ មានប្រវែងវែងជាងកង់ខាងក្រោយ (មើលបន្ទាត់កោងក្រហម) ចំណែកកង់ក្រោយគឺមានគំលាតខ្លីបំផុត (ពណ៌ខៀវ) ហើយកង់ខាងក្រោយពុំថាមពល រុញច្រានរថយន្តឲ្យទៅមុខនោះទេ។

មានតែ Center Diff. ទេដែលអាចកាត់បន្ថយបញ្ហានេះបានយ៉ាងងាយស្រួល ដោយរំលែកថាមពល ៥០% ពីកង់ខាងមុខ មកឲ្យកង់ខាងក្រោយ ដូច្នេះធ្វើឲ្យការបត់ពុំរអិល និងកង់ទាំង៤ វិលស្មើរៗគ្នា។ ដើម្បីរំលែកកំលាំង ៥០/៥០ បាន លុះត្រាតែយើង lock center diff. ដោយប្រើកុងតាក់សំរាប់រថយន្តទំនើប ឬ ចង្កឺះលេខកាពីតាស់សំរាប់រថយន្តស៊េរីចាស់។

តើគួរ unlock និង lock center diff. នៅពេលណា?
Unlock/Open center diff. (មិនប្រើ center diff.) នៅពេលៈ

Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngបើកបរលើផ្លូវរាបស្មើរ ហើយស្ងួត
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngផ្លូវថ្នល់កៅស៊ូ

 Lock center diff. នៅពេលៈ

Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngនៅលើផ្លូវពិបាក ដូចជាផ្លូវរអិល និង ផុកជាដើម
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngពេលឡើង ឬ ចុះ ចំណោទ (ប្រសិនបើយើងមិន lock វានិងធ្វើឲ្យកង់ខាងមុខវិលញាប់រអិល នៅពេលឡើងទួល ដោយសារតែនៅពេលឡើងចំណោទ ទម្ងន់ទាំងអស់ត្រូវផ្ទេរទៅ ផ្នែកខាងក្រោយនៃរថយន្ត និង ធ្វើឲ្យម៉ាស៊ីនប្រឹងខ្លាំង)

ប្រសិនបើយើងមិន lock center diff. ទេ កង់ទាំងបួនអាចវិលជុំខុសៗគ្នា មានន័យថា វាអាចវិលញាប់ជាងគេនៅពេលវាជាប់ផុង វីដេខាងក្រោម បង្ហាញពីរថយន្ត LandRover ឡើងចំណោទដោយមិន Lock និង Lock center diff.

https://youtu.be/KBkR3Vhjm00



អង្គារ, 10 ធ្នូ 2013 09:30 



ខ្សែឡាកាមមានពីរប្រភេទគឺ មួយជាប្រភេទខ្សែពាន និង មូយទៀតគឺជាច្រវ៉ាក់ ខ្សែទាំងពីប្រភេទនេះមានបំពាក់ លើរថយន្តទៅតាមម៉ូឌែលដែលរោងចក្រផលិត ដើម្បីដឹងថារថយន្តម៉ូឌែលណាខ្លះ មានបំពាក់ឡាកាមច្រវ៉ាក់ ឬ ខ្សែពាននោះ សូមចុចត្រង់នេះ

សំរាប់រថយន្តបំពាក់ឡាកាមច្រវ៉ាក់មិនជាបញ្ហានោះទេ ប៉ុន្តែសំរាប់រថយន្តបំពាក់ឡាកាមខ្សែពាន ត្រូវពិនិត្យ និង សង្កេតឲ្យបានទៀងទាត់ ជៀសវាងមានបញ្ហានៅពាក់កណ្តាលផ្លូវ ព្រោះការផ្លាស់ប្តូរខ្សែនេះប្រើរយៈពេល ច្រើនម៉ោង និង ពិបាករកជាងនៅតំបន់ឆ្ងាយៗ។

មានសញ្ញាណមួយចំនួន ដែលអាចឲ្យលោកអ្នកដឹងមុន ថាខ្សែឡាកាមមានដំណើរការមិនប្រក្រតីៈ

Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngនៅពេលខ្សែឡាកាមរលុង ទ្រនិចរង្វិលជុំល្បឿន និងឡើងខ្ពស់ខុសពីធម្មតា ខណៈកំពុងបើកបរ
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngឮសំលេងរ៉ែៗ នៅពេលបញ្ឆេះរថយន្តពេលព្រឹក (ដោយមិនបើកម់ាស៊ីនត្រជាក់) ព្រោះ compressor ម៉ាស៊ីនត្រជាក់ក៏មានសំលេងស្រដៀងគ្នាដែរ
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngពិបាកបញ្ឆេះរថយន្ត ត្រូវព្យាយាមច្រើនលើកទើបរថយន្តឆេះ
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngម៉ាស៊ីនបាត់បង់កំលាំង
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngការ៉ង់ទីឡើងចុះ
Description: http://autokhmer.com/images/tick_2.pngមានស្នាមប្រេះ ឬ មានជាប់តំណក់ប្រេង (ធម្មតាមិនងាយនិងពិនិត្យ លុះត្រាតែបើកគំរបវាចេញ)

នៅពេលដាច់ខ្សែឡាកាម ខណៈកំពុងបើកបរ អាចបណ្តាលឲ្យផ្នែកមួយចំនួននៃម៉ាស៊ីនទទួលរង ការខូចខាត។



ច័ន្ទ, 23 ធ្នូ 2013 09:16

សំបកកង់ជាផ្នែកមួយមានតម្លៃថ្លៃ និង ជាផ្នែកចម្បងជួយការពារសុវត្ថិភាព អ្នក និង ក្រុមគ្រួសារលោកអ្នក ហើយវាក៏អាចបង្ហាញថា ផ្នែកណាមួយនៃគ្រឿងក្រោមរថយន្ត មានបញ្ហាផងដែរ។



១) កង់និមួយៗសុទ្ធតែមានកំណត់សំគាល់ ថាតើសំបកកង់សឹកដល់កំរិត ទើបដល់ពេលត្រូវប្តូរចេញ តាមរយៈរូបខាងលើយើងអាចមើលឃើញ ដុំបួនជ្រុង (មានរូបរាងផ្សេងៗគ្នា ទៅតាមម៉ាក) ដែលនៅចន្លោះក្រឡាកង់ ប្រសិនបើក្រឡាកង់សឹកស្មើរនិង ដុំបូនជ្រុងនេះ មានន័យថាកង់រថយន្តលោកអ្នកដល់ពេលត្រូវប្តូរហើយ។

Unordered List

Sample Text

Pages

Powered by Blogger.

As a biginner of technology i m really want to know about the develope the technology in cambodia

Blogger news

Blogger templates

Popular Posts

Recent Posts

Text Widget