ពុធ, 13 វិច្ឆិកា
2013 09:14
តើខ្យល់ធម្មតា (compressed air) និង ហ្គាសនីត្រូហ្សែន
ខុសគ្នាយ៉ាងដូចម្តេច ហើយមានសារៈសំខាន់យ៉ាងម៉េចខ្លះ សំរាប់កង់រថយន្តលោកអ្នក?

ខ្យល់រួមមានធាតុផ្សំជាច្រើនដួចជា
ហ្គាសនីត្រូហ្សែន 78%, អុហ្ស៊ីហ្សែន 21%, Argon 1% និង
នៅសល់ប៉ុន្មានភាគរយទៀតមានដូចជា សំណើម,
CO2 និង ម៉ូលគុលផ្សេងៗទៀត
ដោយសារតែធាតុទាំងអស់នេះហើយ ធ្វើឲ្យខ្យល់ក្នុងសំបកកង់ឆាប់ រីកមាឌ,
មានទម្ងន់ធ្ងន់,
អាចធ្វើឲ្យអាយុកាលសំបកកង់ ប្រើបានរយៈពេលខ្លី និង ធ្វើឲ្យរថយន្តស៊ីប្រេង
ព្រោះតែសំណើមនៅក្នុងនោះ។
ខុសគ្នានិងហ្គាសនីត្រូហ្សែន
បើយើងប្រើហ្គាសនីត្រូហ្សែន ដែលសុទ្ធ ១០០% នោះអត្ថប្រយោជន៍ដែលទទួលបានមានដូចជាៈ



សរុបសេចក្តីមក ហ្គាសនីត្រូហ្សែនពិតជា
មានអត្ថប្រយោជន៍ច្រើនក៏ពិតមែន
ប៉ុន្តែវាមានតម្លៃថ្លៃនិងមិនសំបូរ ឬ
ពុំមានកន្លែងបូមខ្យល់ណាមួយប្រើ
ហ្គាសប្រភេទនេះនៅឡើយទេ ការបូមខ្យល់កង់រថយន្តម្តងត្រូវចំណាយ ៥-៧ ដុល្លាសំរាប់កង់មួយ
ហើយការចម្រាញខ្យល់យកតែ នីត្រូហ្សែនសុទ្ធត្រូវចំណាយពេលច្រើន និង ត្រូវការម៉ាស៊ីនទំនើប សង្ឈឹមថាថ្ងៃអនាគតហ្គាសប្រភេទនេះនិងមានតម្លៃថោក
ដូចខ្យល់ធម្មតាដែរ។
0 comments:
Post a Comment