តោះ!​ចាំ​អី​ទៀត​សូម​អនុវត្តន៍​តាម​វិធីសាស្ត្រ​ងាយ​ៗ​តាម​ជំហាន​ដូច​ខាង​ក្រោម៖
ជំហាន​ទី១៖ បើក​កម្មវិធី​ Microsoft Office  2007 ឡើង​រួច​វាយ​ពាក្យ​ ឬ​អត្ថបទ​ដែល​អ្នក​ចង់​បកប្រែ​។
ជំហាន​ទី២៖ Select លើ​ពាក្យ​ឬ​អត្ថបទ​ដែល​បាន​វាយ​រួច​បន្ទាប់​មក​ចូល​ទៅ​ម៉ឺនុយ​ Review នៅ​ផ្នែក​ខាង​លើ។
ជំហាន​ទី៣៖ ចុច​លើ “Translate” tap។
ជំហាន​ទី៤៖ ក្រោយ ​ពី​ចុច​លើ Translate រួច​ផ្ទាំង​តូច​មួយ​ (task pan) នឹង​បង្ហាញ​នៅ​ផ្នែក​ឆ្វេង​របស់​កម្មវិធី​ដើម្បី​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​អ្នក​ជ្រើស​ រើស​ភាសា។
ជំហាន​ទី៥៖ ពេល​នោះ​ពាក្យ​ឬ​អត្ថបទ​ដែល​យើង​បាន​ Select នឹង​បក​ប្រែ​ហើយ​បង្ហាញ​នៅ​ផ្នែក​ខាង​ក្រោម​នៃ​ផ្ទាំង​តូច (task pan)។ ជាង​នេះ​ទៀត​អ្នក​អាច​ចម្លង​ពាក្យ​ឬ​អត្ថបទ​ដែល​ចង់​បកប្រែ​រួច​យក​មក​ Past នៅ​លើ​ប្រអប់​ Search for: ដើម្បី​បកប្រែ​បាន​ដូច​គ្នា។
ទ្វីបើ Tool បក​ប្រែ​នេះ​ងាយ​ស្រួល​ប្រើ​នៅ​លើ Office Word 2007ក៏ពិតមែន ​តែ​ទោះ​ជា​យ៉ាងនេះ​ក្តី​ក៏​វា​នៅ​មាន​កំហុស​ឆ្គង​ផ្នែក​វេយ្យាករណ៍​មួយ​ ចំនួន​ដែរ៕
សាក​ល្បង​ម្ដង​មើល​តើ​បក​ប្រែ​ត្រឹម​ត្រូវ​អត់?
ដោយ៖ ឈុន ហួរ