ម៉ាស៊ីនជាផ្នែកមួយមានតម្លៃថ្លៃ និង ជាផ្នែកដ៏សំខាន់សំរាប់ដំណើរការរថយន្ត ជាទូរទៅយើងសំអាតរថយន្តតែខាងក្រៅ និង ខាងក្នុងរថន្ត ហើយមិនសូវខ្វល់ពីផ្នែកគ្រឿងម៉ាស៊ីន នៅខាងមុខនោះទេ។ ម៉ាស៊ីនស្អាតជួយឲ្យរថយន្តរបស់ លោកអ្នកមានតម្លៃនៅពេលលក់ និង ងាយស្រួលរកមើលកន្លែង ដែលមានការលេចប្រេង ម្យ៉ាងវិញផ្នែកខ្លះនៃម៉ាស៊ីន ត្រូវបានគេប្រើជ័រដូចជាខ្សែភ្លើង និង ទុយោជាដើម ដូច្នេះជ័រទាំងនេះទាមទារឲ្យស្អាតជានិច្ច ដើម្បីជៀសវាងការពុកផុយ ឬ ដាច់ ដែលអាចបណ្តាលឲ្យរថយន្តឆ្លងភ្លើង ឬ រត់មិនស្រួល។
ពេលវេលាដែលល្អក្នុងការសំអាតម៉ាស៊ីនគឺនៅពេលព្រឹក ដោយសារតែម៉ាស៊ីនពុំមានកំដៅ ការបាញ់ទឹកទៅលើម៉ាស៊ីនទាំងនៅក្តៅ អាចបណ្តាលឲ្យខូចប្រព័ន្ធភ្លើងរថយន្ត និង ផ្នែកមួយចំនួននៃម៉ាស៊ីន មុននិងចាប់ផ្តើមលាងម៉ាស៊ីន
លោកអ្នកគួរតែគ្របកន្លែងសំខាន់មួយចំនួនដូចជាៈ
ឌីណាម៉ូ
ប្រអប់ហ្វុយហ្ស៊ីប
ដុំដេរ (បញ្ឆេះ)
បំពង់អ៊ែរ និង ប្រអប់តម្រងខ្យល់ (ឬ យកតម្រងខ្យល់ចេញ)
គ្របចង្កឹះប្រេង និង ប្រេងហ្វ្រាំង
គ្របគំរបប្រេងផ្សេងៗដូចជា ប្រេងបូម, ប្រេងចង្កឺះលេខ ជាដើម
និង ដោះអាគុយចេញ (ដំបូងដោះខ្សែខ្មៅ (-) ចេញមុនសិន បន្ទាប់មកទើបដោះខ្សែក្រហម (+) ជាក្រោយ)
ប្រអប់ហ្វុយហ្ស៊ីប
ដុំដេរ (បញ្ឆេះ)
បំពង់អ៊ែរ និង ប្រអប់តម្រងខ្យល់ (ឬ យកតម្រងខ្យល់ចេញ)
គ្របចង្កឹះប្រេង និង ប្រេងហ្វ្រាំង
គ្របគំរបប្រេងផ្សេងៗដូចជា ប្រេងបូម, ប្រេងចង្កឺះលេខ ជាដើម
និង ដោះអាគុយចេញ (ដំបូងដោះខ្សែខ្មៅ (-) ចេញមុនសិន បន្ទាប់មកទើបដោះខ្សែក្រហម (+) ជាក្រោយ)
បន្ទាប់ពីដុះសំអាតរួច ត្រូវជូតម៉ាស៊ីន និង ទុកឲ្យវាស្ងួត បន្ទាប់មកត្រូវប្រើផលិតផល rubber/vinyl protectant ដើម្បីប៉ូលាជ័រ
0 comments:
Post a Comment